diumenge, 13 de febrer del 2022

Amanida de brots tendres amb tomàquets secs, poma i encenalls d´Idiazabal

 Avui fa 11 anys que vaig decidir crear aquest blog. Tot va començar a l´aula d´informàtica, on estava fent un curs a nivell d´usuari i, encoratjada pel meu professor Enric Sunyer, vaig començar aquesta aventura; el començament va ser una mica estrany, no estava prou familiaritzada amb llurs mons, el del "teclat" i el dels "blogs". Però poc a poc, m´he anat obrint pas, anys amb més dedicació, anys més fluixets però sempre amb aquella fal.lera de contar alguna cosa, cosa bona i senzilla, que no té d´esser per a res complicada. Bé, doncs aqui estic i desitjo per molts anys de poder oferir-vos un trosset del meu espai en la cuina, l´espai de "EL REBOST DE LA ROSA". Gràcies pels qui heu confiat en mi durant aquests 11 anys.

També als que fa poc que em seguiu, mil gràcies a tots.

Anem per feina.

Ingredients: (per a 4 persones):

  • brots tendres
  • 1 poma vermella (jo he utilitzat la pink lady, és molt saborosa i carnosa)
  • 8 tomàquets secs en oli d´oliva
  • encenalls d´Idiazabal
  • sal, oli i crema de balsàmic
Elaboració:

Si tenim els brots tendres ja preparats, només ens caldrà posar-los una miqueta "guapets" al plat i seguidament tallarem una poma a quarts i després a llesques ben fines; tot seguit, escorrem una mica els tomàquets de l´oli i els tallem també per la meitat, tallem el formatge en forma d´encenalls i ja estarà, només ens caldrà posar en forma de ventall la poma, els trossets de tomàquet per sobre dels brots i pel damunt els encenalls; hi posem sal, oli i la crema de balsàmic, ja està, molt fàcil i resultona, animeu-vos, BON PROFIT!!



1 comentari:

  1. Dons que be que et vas animar a fer-ho som molts qui disfrutem de veure els plats i llegir-te !!

    ResponElimina