dimarts, 22 de gener del 2013

Pebrot "agre-dolç" amb galetes salades i formatge fresc

Aquesta és una recepta que em va donar a provar la meva amiga Maria Elena, és típica de Venezuela,i la veritat, des de el dia que la vaig tastar, no ha faltat mai a la meva taula en un dia de festa o un dia especial:

Ingredients (per a 4 persones):
  • 1 pebrot vermell ben maco
  • 4 cullerades soperes de sucre
  • 2 cullerades soperes de vi blanc
  • 1 terrina de formatge fresc per untar
  • galetes salades, les que més us agradin
Elaboració:

Primer que res, tallarem el pebrot a dauets ben petits, els posem amb una cassola i seguidament hi afegim les cullerades de sucre i de vi blanc, sense posar-hi ni oli ni aigua, solament el sucre i el vi blanc; al començament, posarem el foc amb una mica d´alegria, peró llavors, quan veigem que comença a fer aigua, posarem el foc al mínim i de tant en tant anirem remenant, estona i estona, fins que veurem que ens queda com una melmelada. Té que coure, al menys, d´hora a  hora i mitja, com a mínim, i ja està, no té cap secret, després en un plateret ben bonic, hi aboquem el formatge fresc, per damunt hi tirem el pebrot i coronem la voreta del plat amb les galetes salades. Per acabar-ho de rematar, aquí només hi falta un vi blanc o un cava ben refresquet!!!

1 comentari:

  1. El contrast de gustos hi deu quedar deliciós, Rosa. Als qui ens agrada la combinació dolç-salat ja ens has convençut! Gràcies per visitar el meu blog. Ara ja tens una seguidora més ;-)

    ResponElimina